Pomoc (FAQ)
Dla ułatwienia poprawnego wypełnienia „Formularza zgłoszenia” podajemy odpowiedzi na pytania, które mogą zrodzić się przy wypełnianiu poszczególnych rubryk formularza.
- Jaką klasę wpisać? Tę, w której jestem czy w której będę?
Jeżeli składasz „Wniosek o przyjęcie do Bursy” lub „Podanie o przedłużenie pobytu” w zwykłym terminie rekrutacji (koniec roku szkolnego, początek wakacji), to musisz wpisać klasę, w której znajdziesz się w nowym roku szkolnym, już po wakacjach. Jeśli jednak rok szkolny się zaczął i dopiero wtedy składasz wniosek (np. w listopadzie, bo zwolniło się akurat miejsce w Bursie), to wpisujesz klasę, w której obecnie się uczysz.
- Co zrobić, gdy trudno mi odczytać kod na obrazku, który zabezpiecza formularz przed maszynami spamującymi?
Po prawej stronie obrazka z kodami znajduje się ikona (dwie strzałki). Kliknij tę ikonę. Zostanie wygenerowany nowy kod, który będzie dla Ciebie łatwiejszy do odczytania. Jeśli jeszcze nie, to kliknij ponownie.
- Jak rozumieć rubrykę "Zamierzony czas pobytu"?
Wprawdzie wniosek o przyjęcie do naszego domu lub przedłużenie pobytu w Bursie składa się tylko na jeden rok szkolny, to jednak rubrykę "Zamierzony czas pobytu" należy rozumieć również w kontekście całego okresu Twojej nauki i zameldowania w Bursie, mianowicie:
- przyjazd do Bursy - wpisz datę planowanego przyjazdu do Bursy (rozpoczęcia zamieszkania) w danym roku szkolnym, na który składasz wniosek lub podanie;
- ukończenie szkoły - wpisz orientacyjną datę ostatecznego opuszczenia Bursy w momencie, gdy już całkowicie zakończysz naukę w wybranej przez Ciebie szkole.
Przykład: Rozpoczynasz naukę w pierwszej klasie liceum w roku szkolnym 2015/2016, więc daty mogą wyglądać następująco: przyjazd do Bursy: 31.08.2015 - ukończenie szkoły: 29.06.2018.