Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Rekrutacja

Regulamin rekrutacji

Przyjmowanie wychowanków do Bursy rozpoczyna się zwykle w połowie maja każdego roku. Kandydaci zgłaszają się drogą elektroniczną, wypełniając formularz zgłoszenia na stronie internetowej Bursy. Po zamknięciu rekrutacji podstawowej, gdy pozostaną wolne miejsca, możliwe jest zgłoszenie także w ciągu roku, po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku. Zapraszamy!

Formularz zgłoszenia

Jeśli zdecydowałeś się na zamieszkanie u nas wypełnij elektroniczny wniosek i wyślij drogą internetową. Pamiętaj, by wybrać odpowiedni formularz. Najpierw otwiera się formularz zgłoszenia dla Kandydatów, którzy po raz pierwszy składają wniosek. Wychowankowie, którzy chcą przedłużyć swój pobyt na kolejny rok szkolny zaznaczają checkbox "Podanie o przedłużenie pobytu w Bursie". Po zaznaczeniu pola rozwiną się właściwe dla nich rubryki do wypełnienia.

Pomoc (FAQ)

Dla ułatwienia poprawnego wypełnienia „Formularza zgłoszenia” podajemy odpowiedzi na pytania, które mogą zrodzić się przy wypełnianiu poszczególnych rubryk formularza.

Wykaz potrzebnch dokumentów

Zależnie od tego czy składasz Wniosek o przyjęcie do Bursy, czy Podanie o przedłużenie pobytu w Bursie na kolejny rok szkolny, musisz przygotować następujące dokumenty: