Rekrutacja 2018/2019
REKRUTACJA PODSTAWOWA na rok szkolny 2018/2019 rozpoczyna się 21.06 2018 r. Od tego momentu aktywny będzie formularz elektronicznego zgłoszenia. Termin fizycznego przyjmowania wniosków o przyjęcie kandydata do Bursy (podpisany wniosek w formie wydruku) upływa 13.07.2018 r. Czas do 20.07.2018 r. przeznaczony jest na ewentualne uzupełnienie kompletu wymaganych dokumentów, w tym na dostarczenie świadectwa nauki szkolnej.
Informacja o decyzji Dyrektora Bursy w sprawie wyniku rekrutacji, dostarczona zostanie kandydatom indywidualnie najpóźniej do 27.07.2018 r. na adres poczty elektronicznej, który podali w formularzu zgłoszenia. Oryginał decyzji kwalifikacyjnej zostanie wręczony ubiegającym się o przyjęcie do Bursy z początkiem roku szkolnego lub przesłany pocztą tradycyjną na adres zamieszkania.
Po zamknięciu rekrutacji podstawowej, jedynie w przypadku wolnych miejsc, REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA trwać będzie od 27.08.2018 r. W tym dniu ponownie będzie uruchomiony formularz elektroniczny. Termin fizycznego składania wniosków upływa 29.08.2018 r. Wyniki tej rekrutacji podane będą drogą elektroniczną najpóźniej do 31.08.2018 r.
Gdyby informacja o wyniku rekrutacji z jakichś przyczyn nie dotarła w ustalonym terminie, prosimy o pilny telefoniczny kontakt z Biurem Bursy: tel. 94 374 59 00 lub 518 961 005.